GARANTIE
DHSBABY SRL ofera 24 de luni garantie la intreaga gama de produse, mai putin articolele textile a caror garantie este de 30 de zile.
• Conditii ce trebuie indeplinite pentru a beneficia de garantie:
- garantia se ofera atunci cand produsul este insotit de documentele care fac dovada achizitiei (certificatul de garantie, factura/bonul fiscal).
- respectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, utilizare, intretinere si instalare precizate in manualul de instructiuni
- prezentarea produsului in cutia lui originala, cu toate accesoriile primite la momentul livrarii.
• Garantia nu se acorda pentru consumabile (roti, tapiserie, alte piese din material plastic), defectiuni sau deteriorari datorate accidentelor, folosirii necorespunzatoare, folosirii neglijente, suprasolicitarii, uzurii normale.
• Nu reprezinta motiv de reclamatie:
- zgarieturile: constituie deteriorari normale si nu reprezinta motiv de reclamatie
- uzura rotilor
- expunerea indelungata la soare, transpiratie, stergeri si spalari dese care cauzeaza decolorarea materialelor
SERVICE
Daca produsul achizitionat de la DHSBABY SRL s-a defectat sau nu mai functioneaza, dar este inca in garantie, va asiguram reparatia gratuita in service-ul nostru. Pentru ca DHSBaby sa fie informat de problema existenta trebuie sa trimiteti o solicitare pe email sau pe site, la sectiunea relevanta, unde sa descrieti problema intalnita si sa atasati foto/video ale defectului. Alternativ puteti completa aici formularul de service. Dupa verificarea sesizarii si identificarea problemei, un curier se va deplasa la adresa mentionata in sesizare si va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce in service. Produsul va fi ambalat corespunzator inainte de a-l preda curierului, in cutia lui originala. Produsul trebuie sa fie insotit de documentele care fac dovada achizitiei (certificatul de garantie, factura/bonul fiscal). Dupa ce produsul va fi reparat, il vom inapoia, tot prin curier, gratuit. Daca ati respectat aceste conditii si produsul nu poate fi reparat, vom emite o factura de retur pt produsul respectiv. Daca, in schimb, sesizarea dvs nu a facut obiectul garantiei, costul transportului va fi suportat de catre dumneavoastra.
Daca perioada de garantie a expirat, atat costurile cu repararea produsului cat si costurile transportului vor fi suportate de catre dumneavoastra.